maandag 4 november 2013

Les : Welcome Winter.




Les staat HIER

5 opmerkingen:

  1. Wauuw Edith mooie les in wording kanjer TOPPIE !
    Ik kan de code van het hondje niet plakken in java kadertje muis doet niks grrr.
    xxxjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, snap het niet je neemt de code en ga naar nieuwe gadget bij instellingen en zoekt java die aanklikken de code erin plakken en klaar ! xxxjes Edith.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Edith ik moest eerst een tekst typen in dat kadertje "Mijn waakhond " voor ik de code kon plakken raar hé .maar hij staat erop en ben blij mee hihi.Fijne avond lieve meid xxxjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. где найти такого песика?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. [img]http://i39.tinypic.com/33xts3d.jpg[/img] Deze hond tube heb ik hier voor je Alisa.

    BeantwoordenVerwijderen