donderdag 16 augustus 2012

Paradise


De scrap elementen komen van Magical Reality Designs en heet Sea Memories.
De mooie tube is gemaakt door: Shayna Hall, gebruik je de tube zet dan de copyright op de creatie.
zip met de materialen hieronder klik op download:





We gaan beginnen:

1. open ag.1 hierop gaan we werken.
2. open hangmat en plak als nieuwe laag, schuif naar de bovenkant
3. open rotsen plak als nieuwe laag schuif naar links en een klein stukje naar beneden, bij lagen dupliceren en schuif naar het midden toe.
4. open flamingo plak als nieuwe laag schuif helemaal naar de rechterkant naast de rotsblokken.
5. open de zon plak als nieuwe laag en helemaal naar de linker bovenhoek schuiven.
6. plak de fles als nieuwe laag en zet aan de rechterkant bij de flamingo bij zeester ( zie voorbeeld )
7. open de tube of gebruik een eigen tube en plak als nieuwe laag
8. open strand emmer plak als nieuwe laag en schuif naar de linker onderkant in de hoek.
9. open fles met zeilboot erin en plak als nieuwe laag schuif ook naar de linker onderkant.
10. open wordart Paradise plak als nieuwe laag schuif helemaal naar boven en open glinsterstraal plak als nieuwe laag en schuif naar boven toe een stukje over wordart en de zon. Bij lagen samenvoegen alle lagen samenvoegen en klaar is de les.

2 opmerkingen:

  1. Ooo wat weer een mooie crea
    Sorry Edith ik ga mijn blog toch weg doen
    Er gaat mij te veel tijd in zitten , en er komt toch nooit iemand kijken
    Ik maak ook geen nieuw blog meer aan sorry


    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerda ik heb je nieuwe site kunnen bewonderen en prachtig ik zet m favo hoor. een gezellig weekend toegewenst. liefs Edith.

    BeantwoordenVerwijderen