zondag 15 juli 2012

Tagles Hanny


De prachtige posertube zit niet bij de materialen omdat deze niet doorgegeven mag worden.
poser artist Hanny en ze heeft een club waar je leuke opdrachten en taglesjes kan maken.
Mocht je lid willen worden dan is HIER haar club.
De mooie frame heb ik van DEZE Blog gehaald, cheyokotadigitalschrap.
zip met de materialen hieronder klik op download:




Zoek zelf een leuke tube.
We gaan beginnen:

1. open achtergrond hierop gaan we werken.
2. open groene waas plak als nieuwe laag en schuif helemaal naar onderen
3. open het frame plak als nieuwe laag deze staat gelijk goed..
4. open het gordijn plak als nieuwe laag,ga nu bij lagen schikken omlaag verplaatsen en schuif een beetje naar links.
5. open een tube en plak als nieuwe laag en bij lagen schikken omlaag verplaatsen tot je bij de achtergrond laag bent dus raster 1 en met gereedschap wisser de onderkant weggummen tot rand van het frame. Bij lagen dupliceren en vooraan schikken, zelf heb ik bij linkerkant de schouder van het tube meisje ook weggeveegd.
6. open beer plak als nieuwe laag en schuif tot de rand van het frame aan de linkerkant
7. open bladeren met liefheersbeestje plak als nieuwe laag en schuif naar beneden.
8. open vlinder plak als nieuwe laag aan de linker bovenkant op het deurtje zie voorbeeld en plak het glinstervliegje aan de rechterkant.
9. open bloem plak als nieuwe laag schuif op de bloemen rand naar links onderaan en dupliceren daarna spiegelen. Bij lagen samenvoegen zichtbare lagen samenvoegen. Klaar is de les.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Edith

    Ik heb deze les gemaakt , het was een mooi les
    En ik heb hem gebruikt om mijn puntje mooi te maken http://mijnpuntjezomaar.punt.nl/
    Ik heb jou link er bij gezet
    Als het niet mag haal ik hem weer weg

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerda natuurlijk mag dat en vind het zelfs een eer Dank je wel en lieve groetjes Edith.

    BeantwoordenVerwijderen