woensdag 16 mei 2012

Tuinieren


De mooie posertube kun je gratis downloaden op de blog Meine Basterwelt en is HIER te vinden,
laat gelijk een berichtje achter dat is wel zo leuk voor de maakster van deze prachtige Garden Girl posertube.
zip met de materialen hieronder klik op download:





We gaan beginnen:

1. open achtergrond hierop gaan we werken.
2. open bank plak als nieuwe laag en schuif naar de linker bovenkant op ag.geef slagschaduw: verticaal -2 horizontaal -2 Dekking 35 vervaging 10 kleur zwart.
3. open plant plak als nieuwe laag en schuif rechts bij lagen schikken omlaag verplaatsen ( zie voorbeeld )geef slagschaduw als hier boven
4. ga weer op de bovenste laag staan en open potje met twee harten erop, plak als nieuwe laag, schuif rechts voor de bank.slagschaduw verander alleen vervaging in 5 de rest staat goed.
5. open plantjes met graspol opplakken als nieuwe laag en schuif ook iets naar de rechterkant voor de bank en potje.slagschaduw als punt 4.
6. open hondje ( leuke tube by crazi4psp ) ga op de hond staan bij lagen - bewerken - kopieren en plakken als nieuwe laag op je crea, bij afbeelding formaat wijzigen 80 procent en vinkje uit bij formaat alle lagen wijzigen. schuif linkerkant voor de bank, ik heb zelf met gereedschap wisser een bloempje weggeveegd maar mag je ook laten staan, dan komt de hond iets meer naar het midden van de creatie.slagschaduw als punt 4.
7. open een leuke tube of via tip Basterwelt poser tube verklein een paar keer 80 procent en geef het een plaatsje onderaan iets naar links.geef slagschaduw als punt 4.
8. open stapel bloempotjes plak als nieuwe laag bij lagen schikken omlaag verplaatsen schuif naar de rechter onderkant zie voorbeeld en geef slagschaduw als punt 4.
9. open de vlinder plak als nieuwe laag rechter bovenkant en geef ook slagschaduw als punt 4. bij lagen samenvoegen zichtbare lagen samenvoegen en klaar is de les.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb deze les gemaakt
    [URL=http://www.postsmile.com/][IMG]http://img2.uploadplaatjes.nl/20120527/603587.png[/IMG][/URL]
    Het was een mooie les ( weet niet of je hem ziet )

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gerda ik heb je creatie wel gezien en met een schattige eigen tubehondje superrrrrrrrrrrrr en hartelijk dank voor het maken van m'n lesje.

    Liefs Edith.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Edith

    Bedankt dat je volger bent geworden van mijn blog
    Ik heb ook gelezen wat je bij mij geschreven had
    Maar ik het per ongeluk verwijderd sorry , dat was niet mijn bedoeling
    Ik weet nog niet zo goed hoe het blog werkt
    Maar bedank voor het compliment

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen