zaterdag 21 april 2012

Beste stuurlui staan aan wal


De mooie frame is van Raspberry Road Designs de link van haar blog is Hier
en de tube vrouw is gemaakt door Lori Rhae gekregen via yahoo groep, zit allemaal bij de materialen:
zip met de materialen hieronder klik op download:





We gaan beginnen:

1. open ag.1 hierop gaan we werken.
2. open achterframe plakken als nieuwe laag deze staat gelijk goed.
3. open frame plakken als nieuwe laag ook deze staat gelijk goed, bij effecten slagschaduw :
verticaal -2 horizontaal -2 dekking 35 vervaging 5 kleur zwart
4. druppels plakken als nieuwe laag.
5. platteknoop touw plakken als nieuwe laag en helemaal rechterkant gedeeltelijk op frame plaatsen zie voorbeeld.
6. touw met lus plakken als nieuwe laag en aan de rechterbovenkant op het andere touw plaatsen.
7. tube vrouw bewerken kopieren en bij afbeelding spiegelen,opplakken als nieuwe laag iets naar rechts schuiven zodat haar been op de lus van touw staat, ga bij lagen rasterlaag touw met lus staan dus 1 naar beneden, bij lagen dupliceren daarna bij lagen schikken vooraan. Gereedschap wisser het bovenste stukje van de lus van het touw rond haar been weg poetsen. zie voorbeeld. Alle lagen zichtbaar samenvoegen en verkleinen indien nodig opslaan als png. of alle lagen samenvoegen en als jpeg. plaatje opslaan.
Veel plezier met de les.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Edith,
    helaas kan ik niet downloaden van uw bestanden.
    4shared heeft impliciet gewijzigd functies.
    Je moet je registreren.
    Ik ben op het net sinds 2003 en hebben gewoenloadet veel.
    Maar iets is niet bij me opgekomen dat een
    zullen worden gedwongen om te registreren.

    In geen geval zal ik mij registreren bij 4shared,
    Ook als ik op een interessante of zeldzame download.zip te doen klikt u zonder.
    Ik weet dat andere goede aanbieders.
    Liefde warme groeten
    Christine Marie - kamou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, dit commentaar is voor een andere vriend
    Christine Marie - kamou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christine Marie welke andere download sites tips heb jij voor mij ? ben altijd wel in voor iets nieuws. 4shared is wel vernieuwd maar ik had mij daar jaren geleden al geregistreerd en is voor zover ik weet wel betrouwbaar. Lieve groetjes Edith.

    BeantwoordenVerwijderen