zaterdag 21 januari 2012

Valentijn tagles 2012

valentijn avatar
valentijn handtekening
Tagles: zip met de materialen hieronder klik op download:





gebruik zelf een leuke valentijns tube. We gaan beginnen:

1. open achtergrond deze heb ik gemaakt met een masker ,de maker ervan weet ik niet van naam, als iemand het weet hoor ik het graag dan kan ik het erbij zetten.
hierop gaan we werken.
2. open rozenhart en plakken als nieuwe laag deze staat gelijk goed
3. open 1- kleine hartjes plakken als nieuwe laag en schuif iets naar boven rechts op de crea.
4. open 2- rode spatjes plakken als nieuwe laag en schuif naar beneden zie voorbeeld.
5. open 3- hartenveeg rood plakken als nieuwe laag staat gelijk goed.
6. open 4- gele bloemen plakken als nieuwe laag staat gelijk goed.
7. open 5- oranje gele bloempjes plakken als nieuwe laag en schuif naar rechts en iets naar boven.
8.open 6- harten bloemen groot plakken als nieuwe laag en schuif naar links en iets naar boven.
9. open 7- graspol plakken als nieuwe laag en schuif naar beneden.
10. open 8- bloempjes op graspol plakken als nieuwe laag en ook naar beneden schuiven.
plak nu je tube als nieuwe laag en geef slagschaduw indien nodig ik heb het wel gedaan:
verticaal 2 horizontaal 2 dekking 35 vervaging 5 kleur zwart en verticaal -2 horizontaal -2.
geef nu de lantaarn en vlinder een plaats slagschaduw en wordart erop dan is de les klaar alle lagen samenvoegen en watermerk erop zetten ,als jpeg opslaan.

2 opmerkingen:

  1. wow mooi lesje Edith .het staat al te pronken op mijn clubje hoor .
    Dikke knuffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Anita , ik kom er nu zo in bij bericht en bedankt lieverd je hebt een prachtige crea gemaakt knuffff

    BeantwoordenVerwijderen