zondag 27 maart 2011

easy tagles : SPRING



Deze lenteles heb ik gemaakt met de mooie wordart: Spring van Corinne en gekregen via yahoogroup:
De frame en bloemenframe heb ikzelf gemaakt.

zip met de materialen hieronder klik op download:




We gaan beginnen:
1. open ag.1 hierop gaan we werken.
2. open ag.2 plak als nieuwe laag ( staat gelijk goed )
3. open frame plak als nieuwe laag ook deze staat goed.
4. open bloemenframe en plak als nieuwe laag, ga nu op de onderste laag staan en bij afbeeldingen Doekgrootte 700 bij 700.
5. tube van Berit of een eigen tube plakken als nieuwe laag vooraan bij lagen en schikken in het midden iets omlaag.
6. Wordart openen en bij formaat wijzigen 70 procent en rechts onderaan zie voorbeeld plakken als nieuwe laag.bij lagen samenvoegen zichtbare lagen samenvoegen.
9. watermerk erop en misschien verkleinen indien nodig en bij aanpassen scherpte onscherp masker: bereik 1,00 kracht 64 knippen 4 op ok en klaar is deze les.
10. opslaan als png.

3 opmerkingen:

  1. wauuuw Edith,bedankt voor het mooie lesje wat je hebt gemaakt vandaag.Ik heb het al gemaakt en staat op mijn blog.het was een super leuk lesje en mooi kanjer !!!
    xxxjes van mij .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat en leuke achtergrond met die flowerfaires ik heb er ook veel (fairies) van maar deze is wel heel erg leuk
    http://tubs.clubs.nl/ alhoewel ik heb 3 sites bij clubs.nl (paintshop) daar ze staan op de andere . en mijn andere site met muziek zo groot als je pc staan ook op youtube. astrid60100

    http://members.ziggo.nl/jvdalen/as51/powerpoint/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor het compliment as51 en leuk dat je een berichtje achter gelaten hebt. Lieve groet Edith.

    BeantwoordenVerwijderen