woensdag 15 september 2010

Tagles : mooi meisje


De zip met de materialen hieronder klik op download:

De mooie tubes zijn van Jeremiah Ketner en HIER kun je haar site bezoeken het is de moeite waard.
1. haal ag.1 uit materialen hierop gaan we werken en plak als nieuwe laag ag.2 erop deze staat meteen goed, en bij eigenschappen materialen op patroon zoeken naar ag.2 zie voorbeeld

2.frame valentine als nieuwe laag opplakken en selecteren alles selecteren zwevend niet zwevend bij lagen nieuw rasterlaag en met verfemmer binnen de selectie vlakvullen met patroon daarna niets selecteren, de frame heeft al schaduw.
3. zoek leuke tubes of gebruik die van mij, ik heb ze iets kleiner gemaakt ( wel naam van tube maker erop houden aub. ) en plak als nieuwe laag speel ermee en als het goed staat op de frame laag gaan staan druk met toverstaf in de opening en bij selecteren uitbreiden 7 dan selecteren omkeren en ga op tube meisje staan druk op delete. bij lagen onder frame gaan staan. Zo door gaan tot de frames vol zijn. frame met tubes zichtbaar samenvoegen en schuif iets naar rechts van het midden.
4. haal spatten en ster uit materialen en geef het een plaats onder frame. Op bovenste laag gaan staan en strik als nieuwe laag opplakken.
5. Tube meisje vooraan plakken als nieuwe laag schuif naar beneden en bij lagen dubliceren bij aanpassen vervagen Gaussiaanse vervaging op 15 en bij lagen 1 omlaag. Alle lagen samenvoegen. Klaar is de les.

1 opmerking:

  1. hallo... ik ben esther, en sinds gisteren bezig hier op blogs. ben net een blog begonnen, en ga die helemaal wijden aan psp. (geen lesjes, maar eigen crea's en gemaakte lesjes).
    ik zou graag jouw site willen linken op mijn blog. dus ik hoop dat je dat goed gaat vinden. mijn blog: http://ezztur.blogspot.com/
    ik ben zelf volger van je blog geworden, en zelf zoek ik natuurlijk ook nog volgers voor mijn blog... dus als je interesse hebt?
    alvast dank je wel.

    ik hoop iets terug te horen.
    groetjes esther

    je hebt een ontzettend mooie blog, en die ga ik zeker opslaan,
    er staan erge mooie lesjes op, dus ga er van de week eens eentje maken...
    (en als je het goed vindt, plaats ik de uitwerking op mijn blog, en zet er je site dan bij, als link)

    BeantwoordenVerwijderen