maandag 30 augustus 2010

Gouden Herfst Tagles.


De zip met de materialen hieronder klik op download:

1. haal uit de materialen de gouden achtergrond op, en ag. 2 als nieuwe laag opplakken staat meteen goed alle lagen samenvoegen
2. haal doodle uit de materialen en opplakken als nieuwe laag
3. herfst rand opplakken als nieuwe laag en dubliceren daarna bij aanpassen - vervagen - gaussiaanse vervaging op 20 en bij lagen op vermenigvuldigen daarna bij lagen omlaag verplaatsen.
4. pompoen mist als nieuwe laag opplakken en twee lagen omlaag, schuif er een beetje mee zie voorbeeld en met de wisser alles wat buiten de rand komt weg gummen,plak daarna boom als nieuwe laag bij mij stond het meteen goed, zo niet gum dan alles wat buiten de herfst rand komt ook weg.
5. bladeren als nieuwe laag opplakken en bij lagen omlaag tot onder gaussiaanse vervaging rand.
6.takje van goud als nieuwe laag opplakken en schuiven naar rechts boven - zet bij lagen de herfst randen dicht zodat je makkelijk kan schuiven met de tak daarna alles weer open zetten.
7. tekst opplakken en schuif rechts , kijk hier of er wat letters in de rand komen zoja gum het weg ( bij lagen staan we nog steeds onder de herfst randen)
8. haal de tube en spin uit materialen ga op de bovenste laag staan en geef ze een plekje naar eigen inzicht, daarna bij lagen alles samenvoegen.
9. Afbeelding randen toevoegen - symmetrisch vinkje aan op 2 met kleur #720000 - weer randen toevoegen op 10 kleur wit en met toverstaf aanklikken daarna vullen met verloop op goud - effecten weefpatroon draadafstand 1 - breedte 2 - dekking 2 - en kleur #720000 selecties niets selecteren en nogmaals rand toevoegen symmetrisch vinkje aan op 2 en de kleur staat nog goed.
watermerk erop en klaar is de les.

1 opmerking:

  1. ik heb je lesje gemaakt... prachtig lesje hoor.
    vind je het goed, dat ik dit lesje op mijn blog plaats? met jouw link erbij?

    als ik niets hoor, neem ik aan dat het goed is, als het niet goed is, haal ik hem weg.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen