vrijdag 5 februari 2010

Repassando Award.

Deze mooie Repassando Award heb ik gekregen van Nonna
en voel me zeer vereerd,hartelijk bedankt!


de blog van Nonna is de moeite waard om te bekijken

Nonna

Klik op de banner en je komt op haar blog.
Het is nu aan mij om 7 dingen op te noemen waar ik blij en vrolijk van word:
1.mijn man en fam. blij met onze 5 schatten van kleinkinderen
2.onze poezen die veels te veel verwend worden
3.muziek maar dan oudjes voornamelijk tot 1985.
4.wandelen aan het strand en in de bossen
5.pspen en ben kortgeleden begonnen met zelf lesjes te schrijven
6.onder het treinreizen ( wat ik regelmatig doe) met mijn vriendin smsen.
7.uit eten gaan in een gezellig restaurant.
De Award geef ik ook aan 7 andere bloggers , Dat behoor ik te doen met de repassando Award en dat is een moeilijke keuze, maar hier komen ze:
Anita
Jenny
Regina
Choco
Denise
Hennie
Monique

2 opmerkingen:

  1. hallo edith, ik zag je bericht in mijn babbelbox:)
    toen ik hier kwam kijken zag ik dat je een link had gemaakt:)
    hartelijk bedankt dat je zoveel moeite heb gedaan,
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen